loading...

مرکز لاغری و ماساژ هانا در تهران

ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران با دستگاه های پیشرفته و کادر حرفه ای. برای ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران برای آرامش و لاغری منتظرتان هستیم.

افراد زیادی در جست وجوی لاغری و تناسب اندام در مطب های پزشکان هزینه های زیادی می پردازند و با داروهای شیمیایی جان خود را به خطر می اندازند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران تنها راه حل شما است تا شما را به تناسب اندام و جذابیت برساند.

تاثیر شگفت انگیز ماساژ حرفه ای بر سلامتی جسمی و تناسب اندام در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران

ماساژ صحیح از همان لحظه شروع، حس خوب و آرامش به فرد می دهد. استرس، افسردگی و خستگی روحی را به شدت کاهش می دهد و این به معنی انرژی و تمرکز بیشتر بعد از ماساژ می باشد. حین ماساژ ضربان قلب فرد کم می شود و فشار خون تنظیم می گردد.

پس هر یک جلسه ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران کاری برای شما می کند که یک کیسه پر از قرص شیمیایی مضر بعد از چندین دوره مصرف به سختی می تواند انجام دهد. مهمترین موضوع در فواید ماساژ، که فقط متخصصان حرفه ای به کمک دستگاه های خاص می توانند انجام دهند لاغری و رفع سلولیت های بدن به کمک ماساژ است که در سالن ما در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران انجام می گیرد که به اختصار هریک را شرح می دهیم.

 

یک پیشنهاد رایگان شما میتوانید با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید

 

سالن ماساژ هانا

 

02177063815

 

درمان ترک های پوستی (سلولیت) در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران:

حتما تا کنون متوجه وجود این ترک های پوستی زشت در بدن خود یا دیگران شده اید و بدترین حس ممکن را تجربه کرده اید. و یا حتی به خاطر اینکه این ترک های پوستی دیده نشوند از خرید لباس مورد علاقه خود منصرف شده اید. خبر خوب این است که در سالن ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران از دستگاه های لاغری جی فایو استفاده می شود که به مرور زمان این ترک های پوستی را از بین می برند و جوانی، زیبایی و شفافیت را به پوست شما هدیه می دهد. هرچند که مدت زمان نتیجه بخشی در افراد، متفاوت است. اما بعد از چند جلسه متوجه از بین رفتن این ترک های پوستی خواهید شد.

ماساژ لاغری و ریلکسی

ما می توانیم شما را با تخصص خود در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران لاغر کنیم:

حتما می دانید که چاقی مانند یک میخی است که هر دقیقه در ذهن فرد کوبیده می شود و ذره ذره شخصیت و روحیه فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. کسانی هستند که از چاقی یکی از عضوهای خود مثل شکم یا پهلو ناراحت هستند ولی نمی توانند فقط آن عضو را چربی سوزی کنند. شاید لاغر کردن فقط  یک موضع از بدن غیرممکن باشد با این وجود ما به کمک ماساژ حرفه ای و دستگاه های جی فایو و دیگر دستگاه های خاص خود در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران چربی سوزی را برای شما به ارمغان می آوریم تا فقط محل مورد نظر شما لاغر شود.

 

چه چیزی بهتر از این؟ چربی سوزی کم هزینه که در عین حال سم زدایی نیز باشد و از تلف شدن وقت شما جلوگیری کند. پس جهت رسیدن به هدف مورد نظر هر هفته یک بار به سالن ماساژ ما سر بزنید تا متوجه تغییرات و تناسب اندام خود شوید.

دستگاه های جی فایو برای تناسب اندام عاقلانه ترین انتخاب می باشند زیرا بدون هیچ عوارضی شما را به  تناسب اندام و لاغری می رسانند بدون اینکه باعث آسیب و یا خستگی شما شوند. چربی های شکم و پهلو بعد از چند جلسه ماساژ دستی و ماساژ دستگاه می سوزند و باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید در نهایت اعتماد به نفستان بالا رفته و استرس کمتری داشته باشید.

ماساژ یک روش مفید و مقرون به صرفه است به شرطی که کار را به کاردان بسپارید و نتیجه ماساژهای حرفه ای ما را در ماساژ ریلکسی در تهرانپارس شرق تهران ببینید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
چگونه لاغر شوم؟

راه های زیادی برای لاغری وجود دارد

طبیعی غیر طبیعی

در خصوص لاغری هایی که غیر طبیعی است تکلیف روشن است .خیلی ها عوارض و مشکلات ناشی و سختی های ان را میدانند مانند  استفاده از قرص های بیمصرف و پر ضرر لاغری جراحی های سخت و بعضا ترسناک لاغری وغیره ....


در خصوص راه های طبیعی ورزش کردن بسیار بسیار موثر در از بین بردن چربی ها است و اگر هر کس زمان آن را داشته باشد که ورزش کند هیچ جایگزینی برای ان پیدا نمیشود

اما هم اکنون در دوره ای زندگی میکنیم که به دلیل ماشینی شدن و همچنین شهر نشینی و مشغله های کاری نمیتوان همیشه ورزش کرد و اگر هم ورزش کنیم جاهایی مانند چربی های دست پهلو به سختی و پر دردسر آب میشوند


دلیل ان هم سفت شدن ان قسمت ها و تبدیل چربی  به عضلات در ان قسمت ها میباشد

اما راه حل چیست ؟

ادامه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 5,863
  • بازدید سال : 56,903
  • بازدید کلی : 341,896